Міні-чат

Інновації закладу

 

текст
       
       


Інноваційна діяльність у роботі дошкільного навчального закладу № 3
Банк даних про використання в ДНЗ № 3 інноваційних технологій в роботі з дітьми

 

 

Методика Л.Шелестової відповідає сучасним вимогам, які ставлять перед  дошкільниками держава та суспільство, оскільки  основним завданням є розвиток здібностей дитини, де навчання і навички при цьому виконують допоміжну функцію. Мета даної методики полягає не в досягненні високої техніки читання, а в формуванні позитивної мотивації цієї діяльності, емоційного задоволення від процесу читання. Цільовий напрямок такого навчання – це пошук оптимальних шляхів поєднання процесів розвитку дітей ( інтелектуального, мовленнєвого, чуттєвої сфери, сенсорики, моторики тощо ) і задоволення їхніх вікових потреб, з одного боку, та навчання читати – з іншого. Методика Л. Шелєстової «Навчання ранньому читанню» базується на принципі навчання дітей швидкому читанню і, водночас, вона підпорядковується завданням загального розвитку дитини.

 

 

Вихователь Самойленко С.В.працює за цією методикою, використовуючи практичні посібники, за допомогою яких без перевантаження навчає дітей читати. Водночас, виконуючи пропоновані в книзі ігрові завдання, діти всебічно розвиваються: розширюються їх знання про навколишній світ, розвивається логічне мислення, збагачується словниковий запас, удосконалюються навички різних видів діяльності (малювання, ліплення, вирізання, конструювання). Ця методика надає можливість малятам засвоїти ази читання й отримати задоволення та насолоду від виконання різних завдань, доступних і цікавих для них.

    

http://youtu.be/qwRRPRy6u0M 

ФІЛЬМ МОЖНА ПОДИВИТИСЯ НА ЦЬОМУ САЙТІ НА СТОРІНЦІ "ВІДЕО" У РОЗДІЛАХ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ", "РОБОТА З БАТЬКАМИ".

Впровадження музейної педагогіки в практику роботи ДНЗ

2 from sadok3

Здоров'язбережувальні технології в дошкільній освіті

 

В закладі широко використовуються здоров’ язбережувальні  технології, а дихальні гімнастики та методики М. Єфименка, В.Бейби ми використовуємо для підвищення імунітету у дітей та профілактики дитячих захворювань. Вихователі груп широко використовують оздоровчі технології:  пальчикову гімнастику, точковий масаж, гімнастику для очей, фітотерапію (за згодою лікарів і батьків), коригувальні "доріжки здоров'я" для профілактики плоскостопості, кольоротерапію, кінезорефлексотерапію, сольову терапію, піскотерапію , степ-аеробіку.

 

презентация2 from sadok3

Методика навчання дітей раннього віку Глена Домана.

Суть методики: інтелектуальний розвиток дітей ,формування вмінь раннього читання на основі дидактичних  ігор, рухової активності.

В закладі проводиться групова та індивідуальна робота з дітьми з групи раннього віку. Розроблені методичні рекомендації для педагогів, підібраний художній, ілюстративний матеріал, картки зі словами. Розроблено  конспекти занять, розваг.

Проведений відкритий перегляд роботи Ніколаєнко І. І. «Подорож до пісочної країни» (проектна діяльність)

Розроблено посібники:«Ранній інтелектуальний розвиток – запорука щасливого майбуття» (навчання читанню дітей раннього віку за системою Глена Домана) автор Ярова Т.А.

-«Наші малята читають» автор Ніколаєнко І.І.

Надіслані матеріали  на конкурс «Методичний супровід розвитку дітей раннього віку».

Узагальнені матеріали ППД " Впровадження в практику роботи методики раннього розвитку дітей Глена Домана


 

3 технологія раннього навчання from sadok3

Психолого – педагогічне проектування

Суть: розвиток неповторної особистості дошкільника, сумісна діяльність дорослих і дітей, активізація творчості дітей. Планування освітньої роботи з дітьми  здійснюється  за технологією психолого-педагогічного проектування.

В дошкільному закладі реалізована велика кількість проектів з дітьми. Проводився відкритий показ роботи вихователів.

Просимо ознайомитися

Екологічний проект"Овочева скринька" ( старша група)

Психолого - педагогічне проектування "Дружимо з безпекою" ( старша група)

Організація пошуково - дослідницької діяльності в природі з дітьми дошкільного віку

          


 

 

Суть: забезпечення оптимальної результативності з формування екологічної культури особистості дошкільника. Заохочення дітей до самостійності у пізнанні природи. Формування основ наукового світобачення.

Оформлено систему роботи, розроблено: планування за бланковою системою, маршрути екологічних стежин, конспекти занять, розваг, свят, днів здоров’я, вистав, виготовлено посібники. Розроблено пам’ятки, анкети, методичні рекомендації для педагогів та батьків. Узагальнено ППД.

Матеріали представлені  для перегляду на школі новаторства. Здійснений відкритий показ роботи  «Цей дивовижний світ природи.» (експериментально-  дослідницька діяльність) Матеріали роботи представлені  на конкурсі «Вихователь року»

Виданий  посібник: „Організація профільної групи екологічного спрямування - основа інноваційної діяльності дошкільного навчального закладу”.

 автор Бербушенко В.І.

- „Програма екологічного спрямування „Ми відкриваємо світ” автор Бербушенко В.І .

 

- методичні рекомендації " Серцем краси доторкнись"  автор Бербушенко В.І.

 

 

 

 

 

 

презентація екологічна from sadok3
 
 
Інтерактивні форми роботи з педагогічними кадрами ДНЗ № 3
- аукціон педагогічних проблем розвитку та саморозвитку дітей дошкільного віку;
- інтерактивна гра " Критерійний покер. "Шляхи впливу на мовленнєвий розвиток дитини";
- тренінг по ОБЖД ;
- майстер-клас " Шляхи підвищення професійної майстерності вихователя";
- психолого-педагогічний тренінг "Уява і фантазія у професійній діяльності вихователя”;
- творча майстерня " Екологічні спостереження та експерименти в дошкільному закладі”;

- інтерактивна ділова гра " сходинками педагогічної майстерності.Формування у дітей навичок
  особистої безпеки”;
- проблемний стіл "Оптимізація спільної взаємодії дошкільного закладу та родини - головна
  складова компетентності дитини".


43 from sadok3
Використання логічних блоків З.Дьюєнеша, кольорових паличок  Х.Кюізенера.
 Суть: розвиток логіко – математичних здібностей дошкільників. Активізація пізнавальних здібностей, вміння розмірковувати, встановлювати причинно-наслідкові звязки. Розроблено : конспекти різноманітних форм роботи з дітьми. Проведено відкритий показ роботи для молодих вихователів "Ігри на математичному занятті".
Узагальнено ППД з проблеми "Формування логіко - математичної компетентності дошкільників".
Видано методичні рекомендації "Інновації у формуванні логіко - математичної компетентності  дітей".Автор Н. Гайдай.